söndag

varför går helgerna så fort? hinner ju knappt blinka så är det måndag igen!
idag tog jag med mej hannes och basse på en morgonpromenad före frukosten. är så skönt att komma ut direkt på morgonen när det är tyst och lugnt ute =)
hannes fick såklart dricka sin välling innan vi gick ut, ni får inte tro att jag låter honom sitta i vagnen och vara hungrig! riktigt så taskig är jag inte =)

när vi kom hem åt vi frukost och sen gjorde vi köttfärsbiffar och sockerkaka.
sockerkakan gjorde jag eftersom mamma och syrran skulle komma hit på eftermiddan, syrran skulle färga mitt hår och klippa pelle så vi va ju tvungna att bjuda på någonting =)
hade bestämt mej för att jag inte skulle ta en enda bit, hur tror ni det gick? jag åt nog upp halva jävla sockerkakan! så nu sitter jag här och är sur på mej själv.


tror lillbullen har ärvt mammas lår, synd att inte mina känns lika charmiga ;)

idag har linus fått in snitsen på lära-gå-stolen så nu kan han ta sej fram på egen hand. börjar bli full rulle här hemma!
är så roligt att se att hannes och linus börjar leka lite med varandra nu. förut blev hannes arg när linus tog hans leksaker men nu tycker han bara att det är roligt.
linus är verkligen helt fascinerad av hannes! han skrattar åt precis allt han gör och det syns verkligen att han så gärna vill följa efter hannes när han springer runt och leker men det går ju inte riktigt än.
undra hur det kommer bli här hemma när linus börjar gå.. kommer va cirkus hela dagarna :P


hannes lagar köttfärsbiffar.


varför använda tallrik när man kan äta direkt ur paketet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0