sandaler

som jag skrev tidigare så blev det en promenad till träskofabriken när hannes och linus sovit middag. tyvärr hade dom inte sandaler kvar i hannes storlek så det blev en promenad ner till stan ist. gick först till eurosko men där hade dom inga fina så vi gick vidare till kängan och där hittade vi fakiskt ett par =)
blev ju en liten längre promenad än jag hade tänkt så innan vi gick hem fick jag gå in på willys och köpa ersättning till linus som han fick dricka i vagnen på vägen hem.
när vi kom hem va jag helt slut, gick hemifrån tio i två och va hemma kvart i fyra så det tog betydligt längre tid än jag hade räknat med =)

nu ska jag duscha och sen hänga en tvätt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud vad du går!!

Blir ingenting kvar av dig gumman <3

2011-05-10 @ 21:00:16
Postat av: Malla

haha! tror inte du behöver vara orolig, finns en hel del att ta av :P

<3

2011-05-10 @ 21:29:28
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0