onsdag

så va det onsdag och veckan början vänta mot helg, skönt men samtidigt väldigt läskigt eftersom jag ska till tandläkaren på lördag! jag hatar verkligen att gå dit! det är så fruktansvärt obehagligt och kostar en massa pengar!
hade en tid för två veckor sen men då ringde jag och sa att jag va sjuk, funderar på att göra samma sak igen för jag vill verkligen inte. jag åker hellre till BB och går igenom en förlossning.
undra hur det blir när hannes och linus ska börja gå till tandläkaren, kommer ju inte va något vidare stöd eftersom jag ä livrädd själv. får bli pelles uppgift att gå dit med dom =)

idag har vi hunnit med en promenad, lite lek i trädgården och så har jag varit hos BM.
nu har jag precis ätit lunch, blev omelett som vanligt :P har blivit en liten tradition för mej.. när hannes och linus sover middag lagar jag en omelett som jag sedan äter framför datorn i lugn och ro =)
kan tycka att det borde bli lite tjatigt men det blir det faktiskt inte.. brukar variera lite mellan kalkon och kycklingkorv. fetaost har jag alltid i =)

har förresten varit dålig på att uppdatera om vikten, i fredags hade jag gått ner 1,3kg så det går riktigt bra nu.. är inte så långt kvar till mitt mål. smygvägde mej imorse och det ser ut att bli ett bra resultat den här veckan oxå =)

nu är linus vaken så han ska få lite mat, när hannes vaknar ska vi gå till frödingparken med syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0