mors dag

nu har min lilla plutt fått penicillin i två dagar så nu mår han mycke bättre. han hostar en del och det låter lite när han andas ibland men han är pigg och glad som vanligt =)
hannes är fortfarande lite förkyld men han verkar inte lida spec mycke, idag har han varit mer vild än tam! han är verkligen hopplös ibland min lilla skitunge :P

fick present av mina små älsklingar förut eftersom det är mors dag.. mörk choklad, hårsnoddar och ett jättegulligt kort ;)
min egen mamma fick fyra påsar bullar som jag och hannes bakade i förmiddags =)

imorrn är det städning som gäller här hemma för på onsdag kommer mäklarn hit och tar kort.
är klara med vardagsrummet nu så idag har pelle målat taket i köket, ska målas en gång till imorrn och sen ska panelen får lite färg oxå.
när det är klart är det lite småsaker som ska fixas men sen får det räcka!
nu är det bara att hålla tummarna för att huset blir sålt så vi kan köpa huset vi vill ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0