måndag

så va det måndag igen.. helgerna går för fort!
idag har vi varit på öppna förskolan och lekt. eller jag och hannes har lekt, linus låg i vagnen och sov hela tiden. när vi kom hem fixa vi lite lunch och sen somna hannes så skönt i sin säng.
nu sitter jag här och myser med min lilla klump som "pratar" för fullt :P han börjar bli så stor! snart ett halvår. tycker faktiskt att det är riktigt skönt.. han skrattar och är med mycke mer nu, det är faktiskt mycke roligare än när dom bara äter och sover hela dagarna =)

igår va det första maj så nu har jag börjat mitt "nya liv" igen ;)
april blev en riktig fuskmånad med dop, födelsedag och påsk. men men, nu kör vi igen!
innan maj är över ska jag ha blivit av med minst 2kg.
vet inte riktigt vad mitt slutmål är, det beror lite på hur det känns men 5kg till ska iaf bort. så efter maj är det bara 3kg kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0