måndag

hannes och linus blir tydligen trötta av att vara på öppnaförskolan, båda två har sovit sen kvart över 12 =)
nu börjar jag tycka att det är roligt att gå till öppnaförkskolan igen, tyckte det va lite jobbigt ett tag när linus va mindre men jag gick dit ändå för hannes skull.
är mycke roligare nu när linus kan ligga på golvet och leka lite han oxå..
hannes har ju alltid varit så mammig men nu är han så upptagen med att leka med sina kompisar så han har inte tid att springa efter mamma längre :P

har hunnit plocka undan lite här inne, sorterat tvätt och förberett kvällsmaten under tiden som pojkarna har sovit men nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. dom vaknar säkert snart så det är nog ingen idé att börja med något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0