helgen

har inte blivit någon uppdatering i helgen, finns så mycke annat roligt man kan göra än att sitta vid datorn.
i lördags va jag och linus i örebro med mamma och syrran, hittade faktiskt en hel del till mej själv. två par skor, ett par leggings, ett par jeansshorts, en tunika, solglasögon och tre par trosor.
hannes fick strumpor och ett par jeansshorts och linus fick nöja sej med två par strumpor. är ganska svårt att köpa kläder till pelle så han fick öl från systemet ist =)
va en väldigt trevlig dag fast jag sakna hannes såklart!

igår va vi i pelles farfars sommarstuga hela eftermiddagen. han bjöd på smörgåstårta till lunch men jag tog faktiskt inget. eftersom jag inte äter varken skinka eller leverpastej så blir det bara bröd kvar om jag plockar bort det och det försöker jag ju undvika så jag åt lunch hemma innan vi åkte =)
va full rulle där ute i skogen eftersom pelles pappas familj oxå va där och dom hade med sina tre hundar så basse fick leka av sej lite =) hundarna fick springa runt lösa hela tiden eftersom det inte finns några stugor i närheten så basse va helt slut när vi åkte hem :P

idag har vi varit på öppna förskolan som vanligt på måndagar. märks att hannes börjar bli stor nu för hen leker med andra barn på ett annat sätt, små barn sitter ju mest för sej själva men nu börjar dom leka med varandra ist.
han är verkligen helt besatt av bilar, lastbilar och traktorer. det är det enda han leker med på öppna förskolan och när vi är ute och går pekar han på varenda bil han ser. traktorer är mest intressanta..
han kan inte säga traktor än så han säger bara traa, men det funkar lika bra det ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0