fredag

vart har den här dagen tagit vägen?
pelle har haft jourledig så vi har varit hemma hela familjen men det känns inte som vi har gjort spec mycke.. basse har varit hos frisören, efter lunch åkte vi till maxi och innan kvällsmaten gick vi en promenad. tror inte vi har gjort så mycke mer =)

imorrn blir det shopping för hela slanten! ska in till marieberg med linus, mamma och syrran. fick pengar i present som jag ska köpa kläder för. eller jag har inte fått pengarna än.. för att jag ska handla till mej själv och inte till barnen så är dom tydligen i säkert förvar hos mamma :P
pelle och hannes ska hälsa på farmor (hannes farmor) när vi är borta och bränner pengar =) kommer sakna min lilla bulle! gäller ju bara några timmar men det känns ändå lite tråkigt att han inte ska följa med.
men men, jag umgås ju med hannes och linus hela dagarna så det är väl inte mer än rätt att pelle får lite egentid med honom. bara det inte händer för ofta ;)

tog fram lära-gå-stolen för ett tag sen och linus gillar verkligen att sitta i den. han når bara ner med tårna än så länge så han kommer inte spec långt men han tycker det är spännande ändå =)
storebror tycker oxå att den är spännande.. händer lite då och då att han klättrar ner i den och åker en liten runda :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0