fredag

äntligen fredag igen, skönt!
har faktiskt hunnit med en hel del på förmiddan, dammat i vardagsrummet, plockat undan, sorterat tvätt och rensat i mina och pelles garderober. så nu har vi en hel hög med kläder som ska slängas.
tog mej faktiskt friheten att slänga en hel del av pelles kläder så nu måste han köpa nytt :P för en gångs skull ser jag faktiskt en fördel med att han är så snurrig, han kommer inte ha en aning om vad jag har slängt ;)

nu ligger hannes och linus och sover middag, när dom vaknar ska vi nog fortsätta rensa lite i min byrå och sen åker nog snabeldraken fram.
har tänkt att vi ska gå en promenad i eftermiddag oxå men vi får se om vi hinner innan pelle kommer hem.











lite blandade bilder från dom senaste dagarna <3

fredag betyder ju även vägning och idag visade vågen -1,1kg.
hade ju som mål att gå ner 2kg innan första juni och det målet har jag redan klarat =)

trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0