familjedag

idag har vi varit i lunedet på familjedag. tyvärr blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss.. hade gjort iordning matsäck för att vi skulle kunna sitta på en filt i solen och ha picknick. vi hade picknick precis som planerat men vädret va inte riktig som jag hade planerat.. usch va kallt det va!
efter att ha kollat runt lite på loppisen gick vi bort till djurhagen för att hannes skulle få hälsa på djuren. vad fick han hälsa på? tre höns och fyra ankor! tycker det är dåligt att annonsera om att djurhagen öppnar och sen när man kommer dit finns det inga djur.
men men, vi hade trevligt trots kalla vindar och saknade djur =)

har sålt våran emmaljunga scooter idag oxå.. sänkte priset med 200kr imorse eftersom vi bara ville bli av med den. tog inte lång tid innan jag fick ett sms från en tjej som ville komma och hämta den under dagen.
innan hon kom hit och hämtade den hörde sex personer av sej.. tänk vad 200kr kan göra :P

idag blir min lilla plutt hela 5 månader! på ett sätt känns det som tiden går fort men samtidigt känns det som han alltid har funnit här. kommer knappt ihåg hur det va när vi bara hade hannes.. eller när vi inte hade några barn alls, vad tusan gjorde vi då? just ja, jag plågades i en affär.
usch, en tid jag helst vill glömma.. kommer ihåg att mitt liv kändes så fruktansvärt hopplöst när vi höll på och försökte sälja skiten. vi hade verkligen otur precis hela tiden! 
skulle kunna säga att mitt liv nu jämfört med då är som natt och dag. tacka fan för det :P

Kommentarer
Postat av: sofia

tacka fan? vem fan är det då? :P

2011-05-02 @ 11:47:37
Postat av: Mamma

Ja ....säg det!

Tacksam att vi blev av med eländet!!!

2011-05-02 @ 12:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0