duktiga

idag har jag och pojkarna varit riktigt duktiga! vi har städat övervåningen, bytt sängkläder i alla sängar, rensat skafferiet, tvättat, hängt tvätt, städat toaletten, plockar undan och dammsugit köket, vardagsrummet och hallen =)
tror aldrig har jag sprungit så mycke i trappor som jag har gjort idag.. :P

fick besök av mamma och syrran efter lunch. syrran åker ju förhoppningsvis på klassresa imorrn, om inte askmolnet ställer till det för dom! visst hoppas man att dom kommer iväg men samtidigt är man ju rädd att det ska hända nåt, eller att det ska vara flygförbud när dom ska hem!
får helt enkelt vänta och se vad som händer.. hoppas iaf att dom ställer in resorna om det finns nån risk att det är farligt att flyga, men det gör dom säkert.

lite senare på eftermiddagen kom pappa hit och hälsade på en stund.
direkt när hannes fick se honom sprang han och hämtade sina sandaler och sen pekade han på ytterdörren =) pappa jobbar med kaffe och godismaskiner och hannes är väl medveten om vad som finns i hans firmabil. han brukar lyfta in hannes i bilen så står han där och pekar på allt godis och säger oj oj oj ;)
idag blev hans val från "godisbilen" en nougatboll :P


 





Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha fick mig ett gott skratt av bilderna!! jag tror nog vi kommer iväg i morgon,eller ja hoppas iaf:)

2011-05-24 @ 22:08:51
Postat av: Magdalena

ja, dom är tuffa ;)

det tror jag oxå.. verkar ju inte som dom kommer ställa in några flyg iaf. får hålla tummarna =)

2011-05-25 @ 06:50:44
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0