bullar

idag gjorde vi oss iordning och åkte till kronhallen vid åtta, fick lust att baka bullar eftersom dom gjorde det på nyhetsmorgon så jag va tvungen att köpa jäst och lite annat som behövdes.
tänkte först att vi skulle gå en promenad dit men ångrade mej i sista stund och tog bilen ist, va nog tur det för usch va det blåser!

nu är iaf bullarna klara och jag är ganska nöjd. dom va jättefina innan jag ställde in dom i ugnen men när jag tog ut dom hade några fått en lite konstig form. men men, hoppas dom är goda iaf!
hannes har gått runt här hemma och sagt baka hela förmiddan så han vet nog vad som väntar till mellanmål ;)

när pelle kommer hem från jobbet idag ska jag åka ner till stan med mamma och kolla efter en klänning till syrrans student.
ska in på systemet och köpa en flaska vin oxå för på fredag blir det utgång med tjejerna! wohoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0