torsdag

som jag skrev igår blev det ett besök på öppna förskolan idag. gjorde oss iordning och gick hemifrån vid åtta, gick en liten omväg för att linus skulle somna ordentligt i vagnen.
skulle väl kunna säga att min plan funkade, han sov till över 11 så jag hann både mata och lägga hannes i lugn och ro när vi kom hem. dom är så duktiga mina små pojkar! <3
va riktigt skönt att få vara "själv" med hannes en stund på öppna förskolan, fick vi leka ordentligt =)

när linus vakna fick han mat och sen hade vi mysstund i soffan tills hannes vakna =)
hade tänkt att jag skulle städa på eftermiddan men jag hade ingen lust så när hannes ätit mellanmål klädde vi på oss och gick en promenad till maxi och köpte yoghurt ist =)
när vi kom hem sov linus så gott i vagnen så vi stanna kvar ute och kastade snöbollar till basse, hon va ganska trött efter promenaden med hon fick ny energi efter en stund =)
vi va kvar ute tills lite efter fyra när pelle kom hem, då gick vi in och fixa lite kvällsmat och sen har vi bara suttit framför tvn och tagit det lugnt.

imorrn är pelle ledig eftersom han har haft jour så vi ska ut på lite äventyr hela familjen =)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken mysdag ni verkar haft <3

Hoppas det blir kul i morgon :)

2011-03-03 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0