torsdag

idag har vi varit på 39:an och hämtat nycklarna så nu är snart allt klart inför dopet på lördag.
pelle tog sej äntligen i kragen och åkte ner till stan efter jobbet för att köpa ett par jeans och en slips. han ska ha en svart skjorta så jag sa att han skulle ta en slips i grått eller likande.. gärna med svart eller vitt i. vad kommer han hem med? en helsvart slips. bra per! svart slips till svart skjorta, det blir ju skitsnyggt! ibland undrar jag verkligen vad dom rör sej där uppe ;)
han fick även ett litet uppdrag när han ändå skulle ner på stan.. bad honom köpa med ögonskugga och ett läppglans från H&M. han ringde när han stod vid hyllan så jag förklarade precis vilket märke det skulle va, vad det kosta, vilken färg och vad färgen heter. han redovisade noga precis va det stod och allt stämde! måste erkänna att jag va förvånad! tills han kom hem och det visade sej att det va fel färg på ögonskuggan :P haha!
men men, va inte riktigt samma nyans som jag ville ha men det får gå bra ändå. han försökte ju iaf ;)
imorrn ska han ner på stan igen för att byta slipsen och köpa en skjorta istället för det visade sej att den han skulle ha är för stor. ska bli spännande att se vad han kommer hem med.. ett par badbyxor kanske? ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0