torsdag

blev ingen besök på öppna förskolan idag. hannes är förkyld och har feber så vi fick hålla oss hemma hela dagen.
han vakna vid halv elva igår kväll så han fick sova i våran säng. han väckte oss vid ett och då va han jättevarm men han verkade inte må spec dåligt.. han låg mellan oss och sa "mamma hej" =)
efter en stund kröp han ner från sängen och ställde sej vid grinden ner till trappen med sin snuttefilt, då tyckte han tydligen att det va dags att stiga upp :P
gav honom en alvedon och en flaska välling så tillslut somna han om och sov till halv sex.

vet inte om febern kan bero på sprutan han fick förra veckan för han verkar som sagt inte må spec dåligt förutom att han är lite förkyld.
han äter och leker precis som vanligt och det brukar han inte göra när han är sjuk. får hoppas att det gör över snart iaf.
vet inte riktigt vad jag har gjort här hemma hela dagen.. tvättat, lagat mat och tagit hand om barnen är nog det enda jag har hunnit med =)


min lilla klump! han är så söt så jag dör :P

är inte lika lätt att ta bilder på hannes längre, han springer bara iväg så fort jag tar fram kameran. kanske har börjar tröttna på att jag ska ta kort på honom hela tiden =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Vilhelm fick också feber förra veckan. Och precis som Hannes så leker han som vanligt och är bara lite snorig. Måste nog vara sprutan, tror du inte?

2011-03-26 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0