tisdag

har varit lite dåligt med uppdatering den senaste tiden och det beror helt enkelt på att jag inte har haft så mycke att skriva om. hannes och linus har ju varit sjuka så vi har bara varit här hemma och väntat på att dom ska bli friska. gårdagen var ärligt talat hemsk. trodde verkligen att jag skulle bli tokig tillslut. hannes va gnällig precis hela dagen och det är inte alls roligt när man har en till liten att ta hand om.
men men, det är bara att stå ut.. =)
när hannes hade somnat igår åkte jag och syrran till maxi och handlade och sen va vi iväg och solade innan vi åkte hem. va tvungen att komma ut från det är huset :P

idag har mamma varit här så jag har hunnit med lite här hemma iaf. har inte blivit spec mycke gjort dom senaste dagarna. blir på ännu sämre humör när jag inte hinner tvätta och städa som jag brukar.. och vem får ut för det? pelle såklart! han har fått ganska mycke skäll dom senaste dagarna. stackarn! ;)

imorrn ska vi iaf försöka komma ut lite om ingen av pluttarna är sämre. ska åka till maxi och handla servetter och lite annat som behövs till dopet.





mina älskade bullar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0