tisdag

har egentligen inte så mycke att skriva.. livet rullar på som vanligt =)
det är fullt upp här hemma så dagarna går så himla fort! igår va vi som vanligt på öppna förskolan på förmiddan och på eftermiddan va vi bara hemma och tog det lugnt.
idag fick vi besök av morfar på förmiddan och på eftermiddan kom anna hit och hälsade på, så mycke mer har vi inte hunnit med..

imorrn ska vi handla med mamma, som vi brukar göra varje vecka =)
jag tror jag har blivit en riktig rutinmänniska, men det kanske man måste va för att få det att fungera när man är själv med två små barn hela dagarna.
jag vill inte att mina barn ska bli stora så att jag måste börja jobba och dom måste börja på dagis! jag trivs med det här livet. får se till att pelle får ett jobb med superlön så jag kan bli hemmafru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0