söndag

idag gick vi upp tidigt som vanligt, lite innan sex vaknade pluttarna =)
men det gör faktiskt inget att vi måste gå upp så tidigt, dom är så duktiga som sover hela nätterna så jag känner mej utvilad ändå.
när klockan va åtta hade vi gjort oss iordning, ätit frukost, tvättat och sorterat två tvättkorgar med tvätt. skönt att starat dagen med lite jobb :P
lite efter nio åkte vi ner till stan och gick tipspromenad. lite tråkigt väder men det gjorde inte så mycke.. är skönt att gå och det blir ju extra roligt när man svarar på frågor längst vägen.

när hannes sovit middag åkte vi till team sportia för pelle skulle kolla på skor. jag och hannes hann knappt in i affären innan han stod vid kassan och skulle betala. behöver väl knappast tala om att pelle inte gillar att shoppa =)
resten av dagen har vi bara varit hemma.. kollat på barnprogram, lagat mat och städat lite.
efter kvällsmaten va det dags för både hannes och linus att bada. frågar vi hannes om han vill bada springer han och ställer sej vid trappen till övervåningen och då gäller det att vara snabb att öppna grinden så han kan klättra upp för trappen, annars blir han jättearg. ja, han älskar att bada :P





igår va jag dum och satte en tvättkorg på huvudet för att skoja med hannes och då skulle han såklart göra likadant =) försökte jag ta av honom den blev han jättearg och började skrika så han gick runt sådär en bra stund :P
idag fick han för sej att han skulle låna min mössa och mina skor.. min lilla pajas <3











Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka fina bilder :)

Ja barn gör som man gör inte som man säger....

2011-03-13 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0