onsdag

idag har vi varit på maxi och storhandlat med mamma så nu är det fullt i kylen, frysen och skafferiet igen.
får alltid lite ångest när jag storhandlar eftersom det blir så dyrt.. händer ibland att jag hoppar över vissa saker för att jag nästan får panik när jag ser summan i scannern :P är ju iof ganska korkat eftersom vi då måste köpa sakerna jag hoppas över nästa gång vi handlar =)
behövde iaf inte köpa ersättning till linus idag, fick sex påsar av ellens föräldrar när vi va på öppna förskolan i måndags. dom har gått över till NAN 2 så jag fick det dom hade kvar av NAN 1, väldigt snällt!
är snart dags att byta till linus oxå, lilla putten börjar bli stor! om en månad får han börja med gröt och smakportioner =) ska bli kul att se vad han tycker om det!

efter lunch kom caroline och lilla novalie hit och hälsade på. nellie är sjuk så hon fick tyvärr stanna hemma =/
gud va liten novalie är! jag har redan glömt att linus nyss va sådär liten, är helt sjukt hur fort man glömmer!
va kul att träffa lilla bebisen iaf och jättesöt är hon! =)
ska försöka ses snart igen så att hannes och nellie får leka. va jättelängesen som träffades..

imorrn blir det ett besök på öppna förskolan som vanligt när det är torsdag. håller tummarna för att linus är snäll och sover i vagnen under tiden vi är där så att jag hinner leka lite med hannes =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0