onsdag

hannes vaknade kl fem imorse och ville absolut inte somna om.. trodde jag skulle dö av trötthet! gjorde iordning en flaska välling och sen gick han och pelle in och la sej i hans rum.
jag somnade om och vaknade kl sju av att linus va vaken. pelle va precis påväg att åka till jobbet och hannes låg fortfarande och sov så jag hann mata linus och äta frukost själv i lugn och ro =)
vid kvart över åtta hörde jag att det lät på övervåningen, va hannes som stod och lekte med dosorna till pelles tv-spel :P
vi tog bort ena långsidan på spjälsängen för några veckor sedan och satte dit en liten bräda så nu kan man ta sej i och ur sängen själv. han är ju alldeles för stor för att ligga i spjälsäng nu! =)

på förmiddan åkte vi till maxi för att handla lite mat och grejer vi behöver till dopet. det gick sådär, linus va absolut inte på shoppinghumör =)
resten av dagen har vi bara varit hemma och grejat lite.. tvättat, lekt och kollat på barnprogram =)
känns som SVTB är det enda kanalen vi tittar på nu för tiden.. både jag och pelle går runt och sjunger sånger från alla möjliga barnprogram :P pelles favorit är dinosaurietåget, den sjunger han jämt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0