måndag

igår gick vi årets första tipspromenad =) har tydligen varit två promenader tidigare som vi har missat men nu ska vi allt försöka komma iväg varje söndag.
tycker faktiskt att det är riktigt roligt, även om jag inte kan svaret på spec många frågor. tror det va två igår som jag va hyffsat säker på, dom andra hade jag ingen koll på alls :P men men, det är roligt iaf.

nu har jag precis ätit lite lunch, lika bra att passa på när både hannes och linus sover.
eftersom det är måndag idag har vi som vanligt varit på öppna förskolan. linus somna när vi gick hemifrån vid kvart över åtta och sover fortfarande, så jag och hannes fick leka själva idag oxå.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0