måndag

idag har vi varit på öppna förskolan, precis som vanligt =) fick med oss mamma idag oxå, vilket va tur för det va massa folk och linus hade ingen lust att sova i vagnen.
hannes va på bra humör så han hade fullt upp med att leka med alla kompisar. idag va både wille och arvid där, blir lite extra roligt när det är pojkar i hans ålder där som han kan leka med =)

har gjort två fynd idag. köpte ett fodrat Didriksons regnställ till hannes på öppna förskolan för 75kr, det ni! finns en garderob där man får hänga in saker man vill sälja. brukar inte kolla där eftersom jag aldrig tänker på att den finns men idag lyckade jag se när en mamma hängde in regnstället så jag köpte det på en gång. perfekt!
har oxå köpt en fleeceoverall till linus på tradera, den kosta 67kr med frakt. helt sjukt!
skulle väl kunna säga att jag är ganska nöjd med dagens shooping :P

är ju den 14:e mars idag vilket betyder att min lilla hannes blir 1½ år. jösses va tiden går! 
men han kommer alltid vara mammas lilla bebis <3







hannes firade genom att äta lasagne med hela ansiktet.
han kan faktiskt äta fint med gaffel, om han vill =)



 
världens snällast bebis, han är verkligen glad jämt! lillplutten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0