lördag

igår va jag som sagt hos syrran och fixa håret. hade tänkt att hon skulle få klippa av en bit på längden och färga utväxten eftersom jag ville ha kvar ungefär samma färg som jag hade.. det blev inte riktigt så. när jag satt där så ångra jag mej så hon tog nästan ingenting på längden, klippte upp lite och färga mörkbrunt =)
vet inte varför jag alltid ska krångla till allt när det gäller mitt hår.. jag trivs bäst när det är långt, lite uppklippt och mörkt. precis som det är nu =)
pelle såg faktiskt skillnad den här gången.. det brukar han inte göra.

på kvällen kom syrran hit och hälsade på så vi käkade lite mat och kollade på lets dance.
hon skickade sms en stund innan hon kom och skrev att hon hade något roligt att berätta. när jag hade gått från salongen hade hennes chef frågat hur gammal jag va.. hon trodde nämligen att jag va sofias lillasyster! hon hade väl inte fått ihop det riktigt eftersom jag tydligen inte kunde va hennes syster med två barn, jag såg ju ut att vara yngre än sofia.
men tanke på att syrran är snart 19 så ser väl jag ut som 17 eller nåt då? hahahah! jaja, vore ju värre om hon hade sagt att jag såg gammal ut :P

idag har vi städat och slängt en massa skräp här hemma. skönt!
lite senare på eftermiddan gick vi en promenad och innan hannes skulle sova kolla vi på hans favoritprogram den flygande mattan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0