lördag

då va det dags för lite sjukstuga på skyttelvägen 9 igen.
hannes vakna vid elva igår och kunde inte somna om så han fick sova i våran säng. kl ett vakna han igen och var jättepigg. försökte lägga honom flera gånger men han blev bara arg. efter en stund gick jag ner och hämtade en flaska välling med det dög inte heller.
det slutade med att han satt på golvet i vardagsrummet och lekte med sina bilar =)
eftersom han va så varm fick han en alvedon och sen fick han sitta i mitt knä en stund och då blev han trött igen. trodde han skulle sova resten av natten men sån tur hade vi inte, efter nån timme vakna han igen så då va det pelles tur att gå upp med honom en stund.
linus vakna oxå två gånger under natten och va ledsen så det sluta med att vi sov i samma säng alla fyra =)

fick iaf lite sovmorgon för ovanlighetens skull, linus och jag gick upp tjugo över sju och pelle gick upp vid åtta. hannes slog på stort och sov till halv tio. han fick en flaska välling i soffan direkt när han vakna och sen gick han och ställde sej vid grinden till övervåningen med sin snutte. pelle gick med honom upp och det tog inte lång tid innan han somna och sov 1½ timme till. så trött va han allt =)

va nere på stan en sväng förut för att byta lite kläder på lindex och köpa alvedon och näsdroppar på apoteket. skönt att komma hemifrån en stund =) hade tänkt att jag skulle sola innan jag åkte hem men mitt jäkla visa kort funka inte så jag fick strunta i det =/
efter lunch hjälpte jag farfar att ta kort på lite grejer som han ska sälja på blocket.
resten av dagen har vi bara legat i soffan och kollat på tv.. skönt med tråkigt! 
men men, dom blir nog friska snart så vi kan gå ut igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0