fredag & lördag

igår va vi på lek och buslandet i örebro. kom på för några dagar sedan att det skulle va roligt att åka dit och eftersom pelle va jourledig igår så passa vi på.
vi kom dit kl 10 direkt när det öppna så det va inte så mycke folk först. hannes sprang in och blev helt galen när han såg alla bollar och allt annat skojigt som fanns där inne =)
han va verkligen helt vild så det va inte lätt att hinna med när han härjade omkring.. linus sov gott i sin vagn så vi fick turas om med att jaga hannes och gå runt med vagnen.
lekte fram till halv tolv då det va dags för lunch, hannes fick pommes frites och chickenbits och jag och pelle tog en varsin sallad.
när vi ätit klart vakna linus så jag mata honom och sen lekte vi en stund till innan det va dags att åka hem. hannes somnade efter bara några minuter och både jag och pelle kunde nog ha gjort det samma =) va verkligen helt slut efter att ha sprungit runt där inne! men kul va det så dit ska vi absolut åka fler gånger!






















idag gick vi en promenad på förmiddag, gick upp till antik och loppishallen för att kolla lite. sjukt mycke folk där så vi gick bara in och kollade lite snabbt. tror jag får åka dit själv utan barnvagn nån gång =)
när vi kom hem sov hannes i vagnen så jag tog med basse och gick en sväng till så att hannes skulle få sova färdigt. 
efter lunch åkte vi till maxi för att handla lite och resten av dagen har vi bara varit hemma och fixat lite.. tvättat, bytt sängkläder, städat och lagat mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0