ensam

sitter här alldeles ensam och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. pelle spelar tv-spel, hannes sover i sin säng och linus sover i soffan.
har gjort allt jag brukar göra på datorn, kollat facebook, läst lite bloggar, kikat runt på tradera och raderat en massa skräppost på mejlen. är det förresten nån som vet varför man får massa konstiga mejl från sina kontakter? vet inte hur många jag raderar varje dag! störande är vad det är.

imorrn ska jag till syrran och bli fin i håret. hon har praktik på salongen på lasarettet så jag ska dit och klippa och färga mitt hemska hår.
har ni inget bättre för er kan ni ju alltid ringa och boka en tid, tror det kostar 175:- för elevklippning. hon är faktiskt riktigt duktig och prata kan hon oxå ;) hör väl till när man är frisör!

på tal om klippning så ska jag klippa basse klor innan lyxfällan börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0