söndag

söndag idag.. men man kan lika gärna säga att det är lördag eftersom det är röd dag imorrn. wohoo! pelle är jourledig på fredag oxå så det är en kort vecka som väntar.
gav oss ut på en promenad efter frukosten idag, pelle va inte alls pigg på att följa med men när vi bestämde oss för att gå bort till aggerud och kolla på ett hus gick det allt bra =)

när vi kom hem fick barnen mellanmål och sen har vi grejat i källaren.
har hyrt ett garage för att bli av med lite grjejer som bara ligger här hemma och skräpar. vissa saker använder vi ju aldrig men det är ändå sånt vi vill spara.. slipper vi ha det i huset =)
ska ju förhoppningsvis flytta ganska snart oxå så det känns bra att börja rensa lite redan nu.

nu ligger resten av familjen och sover middag så jag passar på att ha en liten stund för mej själv och självklart hamnade jag här =)
är så skönt att bara sitta vid datorn och läsa bloggar och kolla runt lite på FB, glömmer bort allt annat jag måste göra när jag fastnar i datavärlden :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0