sommar!

som sagt, det händer inte mycke här!
nu när det är så himla fint väder ute har jag absolut inte tid att sitta vid datorn. vi är ute så mycke som möjligt och försöker hitta på så mycke som möjligt för att hannes inte ska klättra på väggarna här hemma =)

i måndags va vi i lunedet med mamma.. lekte, fikade och kollade på djuren. träffade även på daniel, ellen och majken =)
igår åkte vi ut till sommarstugan för att hälsa på morfar.. inga blev tvungen att jobba över så henne han vi tyvärr inte träffa, men det kommer nog bli fler besök där i sommar =)
hannes passade även på att bada för första gången i år. trodde jag aldrig med tanke på att det är ganska kallt i vattnet :P hade inte med varken badkläder eller handduk så det blev nakenbad och sen fick han värma sej i en filt =)
idag har vi varit i frödingparken en stund och sen har vi lekt i trädgården. blåste upp hannes nya pool så han har badat lite idag oxå.. han kan ju inte va still spec långa stunder så efter en stund var det mer gräs och leksaker i poolen än vatten ;)

nu ligger bullarna och sover så jag har passat på att plocka i diskmaskinen och slängt i en tvätt. nu ska jag plocka undan lite här hemma för imorrn ska vi ha visning! gud va jag älskar det här, sälja hus måste jag göra oftare!

när pelle kommer hem ska vi åka ner till stan för ett litet besök på karlskoga festen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0