måndag

kl åtta imorse tog jag med mej hannes och linus ut på en promenad med villes mamma sofia, blev en promenad på 1 timme och 15 minuter =)
sofia hade en app i sin telefon som visade precis hur långt, hur länge och vart vi hade gått under hela promenaden. kom på att jag oxå vill kunna hålla koll på mina promenader så när vi kom hem beställde jag en iphone 4 =)
va ju såklart inte bara därför, har funderat på det ett tag men snål som jag är när det gäller teknikprylar så tycker jag att det är för dyrt. nu erbjöd sej pelle att betala den fasta avgiften för telefonen varje månad och det tackar man ju inte nej till ;) han är så snäll lille per!

efter lunch kom pelles pappa och patrik hit och hälsade på en stund. blev lite fika och sen lekte dom med pojkarna en stund när dom sovit middag.
senare på eftermiddagen kom ville och sofia hit och hälsade på. nästan samtidigt kom mamma, pappa, farmor och farfar hit med bord och stolar som vi ska ha på syrrans studentfest på fredag så det blev fullt hus här :P
hannes och ville sprang runt i trädgården och lekte och sen blev det fika =)
va så roligt att titta på pojkarna för dom lekte verkligen med varandra, först körde dom nån liten dans runt krusbärsbuskarna och sen sprang dom runt och jagade varandra =)
kul för hannes att det komer hit en kompis i hans ålder, linus kan ju inte leka spec mycke än.

efter kvällsmaten fick hannes och linus bada och sen va dom så trötta att det blev läggdags redan halv sju.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0