fredag

nu har mäklaren varit här och tagit kort på vårat lilla hus.
gud va skönt att det är gjort! jag har ju en förmåga att stressa upp mej när det är något spec som ska göras här hemma men nu kan jag andas igen =)
pelle tycker nog oxå att det är ganska skönt att det är över.. men han ser nog inte fram emot visningen för då kommer jag antagligen blir lika galen igen. stackars pelle! han får en hel del skäll när min stressade sida kommer fram ;)

nu är det bara att vänta på visning och sen får vi se vad som händer. märklaren tyckte iaf att vi hade gjort jättefint här hemma så han trodde inte att det skulle vara några problem att få det sålt. men sånt kan man ju inte veta..
sen får vi se vad som händer om det blir sålt eftersom vi då blir hemlösa :P men det löser sej på nåt sätt, hittar vi inget hus får vi väl ta en lägenhet under tiden vi väntar. inte för att det känns spec roligt men vi har nog inget val.
men det ska jag inte tänka på nu.. nu ska jag bara hoppas på att det här bli sålt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0