feber.. igen!

undra om vi ska behöva ringa en saneringsfirma för att få bort alla jäkla baciller som verkar ha bosatt sej i vårat hus?! om dom nu så gärna vill bo här kan dom väl iaf kontakta mäklarn och lägga ett bud =)
idag va det lillbullens tur att få feber, stackars lilla plutten! vi som skulle på utflykt till lunedet med öppnaförskolan imorrn =/
jag hoppas fortfarande på att han ska vakna imorrn och vara frisk som en nötkärna, även om det inte känns spec troligt.
så det verkar som att jag och hannes får åka själva och pelle och linus får stanna hemma. tror iof inte att pelle gråter över det men jag vill ju ha med båda mina små bebisar!

när hannes och linus somnat för natten tog jag med mej basse ut på en promenad. blev en runda på 5,8km så nu ligger hon och sover under bordet i matsalen. vi gick ganska fort så hon va riktigt trött när vi kom hem! tror hon kommer sova gott i natt :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0