fredag

idag har vi haft besök av sofia och lilla vilhelm en stund på förmiddagen. vet inte riktigt vad det va med hannes.. han va gnällig och han blev jättearg när ville rörde hans leksaker.
efter en stund tog jag fram en påse med kanelgifflar och då blev han genast på lite bättre humör :)
när bullarna var uppätna blev det lite fart på hannes oxå så det slutade med att dom sprang runt och jagade varandra =)

igår bokade vi våran lilla mini-semester så den 5:e augusti åker vi till Eskilstuna för att bo på hotell och gå på parken zoo. ska bli roligt =)


vet inte riktigt vad vi ska hitta på resten av dagen.. kanske blir en promenad och lite lek i nån lekpark, beror lite på vädret.. är ju inte spec fint idag.
jag skulle iof behöva en rejäl promenad.. eller ett riktigt tufft träningspass som straff för att jag är så dålig! jag vet inte vad som har hänt med min karaktär! har ju gått hur bra som helst och jag har faktiskt gått ner 15kg men nu helt plötsligt så har jag tappat motivationen totalt =/
började med att jag fuskade på midsommarafton och sen har det rullat på hela veckan med både det ena och det andra.
men nu jäklar ska det bli andra bullar! (inte i magen, där behövs absolut inga bullar)
den 29:e juli ska vågen visa -2,5kg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0