tisdag

idag har vi varit på BVC med linus, åkte dit hela familjen så hannes fick leka lite i väntrummet =)
när vi vägde linus för två veckor sen vägde han 4590g, idag vägde han 5490g!
så man kan väl säga att han växer och mår bra min lilla knubbis ;)

efter lunch gick vi en promenad till pelles mamma och lämnade tyget till gardinerna som vi köpte igår.
fick ju som vanligt beslutsångest som jag alltid får när jag ska köpa nåt men det blir nog bra. vet inte varför jag alltid ska ha så svårt för att bestämma mej. kan gå i flera timmar efter att jag har köpt nåt och fundera på om jag verkligen valde rätt.. kanske skulle jag ha valt en annan färg? eller handlat i en annan äffar? kanske hade jag hittat samma sak billigare på ett annat ställe om jag hade väntat.. ja, jag är hopplös med andra ord! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0