söndag

linus har slagit sovrekord, han vakna bara en gång i natt. wohoo =)
hoppas att det fortsätter så.. är lite piggare på dagarna när jag slipper gå upp flera gånger per natt.

idag blev det en promenad direkt efter frukost. va inte spec roligt eftersom det är så jäkla halt! tur att man har en vagn att hålla sej i, annars hade vi nog slagit ihjäl oss.
på tal om slå ihjäl sej så ramla pelle ner för trappan igår.. han kom på att han va törstig när vi skulle lägga oss så han skulle gå ner och hämta ett glas vatten. hörde att det small till några gånger så jag kolla ner i trappen och där satt stackars per ;) jag försökte verkligen hålla mej för skratt men det gick inte!
det första jag fick ut mej va " men va gör du per?" dum fråga kanske ;) haha!
jaja, han överlevde ju iaf och jag skrattar fortfarande så tårarna rinner när jag tänker på det =)

pelles mamma har varit här en stund idag, hon ska sy gardiner till vardagsrummet och matsalen så nu slipper jag äntligen dom där tråkiga panelgardinerna!
ska nog önska mej en symaskin när jag fyller år så att jag kan lära mej att sy. är ju svårt att lära sej utan symaskin =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0