lördag

så va det lördag igen och dags för vägning. vågen visa -1,3kg. wohoo :P
efter frukosten tog jag med mej linus hem till pappa.. han har sålt huset så jag, mamma och syrran va där och rensa lite på vinden.
pelle och hannes åkte hem till pelles mamma och hälsade på under tiden.

hoppade över våran traditionella promenad idag så jag gick en sväng med linus efter kvällsmaten ist. tycker det är lite läskigt att va ute själv när det är mörkt.. va helt slut när jag kom hem eftersom jag gick så fort =) 


Kommentarer
Postat av: Sanna

åh, där ser man =) nu är det bara pappa som ska bli av med huset då, sen är man borta från den gatan :P

2011-01-23 @ 10:00:53
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0