fredag

idag har jag varit själv hemma med hannes och linus för första gången. har ju såklart varit det nån timme eller så förut men inte lika länge som idag. pelle är ju egentligen föräldraledig men han fick hoppa in och jobba lite extra.
när linus somna i vagnen efter frukosten passa jag och hannes på att baka kärleksmums =) pelle fyller år nästa vecka så det måste ju finnas nåt gott till kalaset.. ska försöka baka något mer men jag har inte bestämmt vad än. lovar att det va tortyr att baka kärleksmums eftersom det är bland det bästa jag vet! hade sån lust att bara mosa i mej hela plåten men det gjorde jag inte =) (ok, jag åt faktiskt en sked smet)

när pelle kom hem sov båda pluttarna så vi passa på att äta lunch i lugn och ro för en gång skull =)
när båda hade vaknat och fått lite mellanmål gav vi oss ut på en promenad.

förresten, har ni inte smakat kycklingspetten dom säljer i charken på maxi måste ni göra det! sjukt goda är dom!
åt det till kvällsmat idag och jäklar va gott det va!
bad pelle köpa med en bodylotion när han va till affären, han kom hem med Nivea for men.. så nu sitter jag här och luktar gubbe ;)
tror inte det har hänt en enda gång att pelle har lyckats göra allt rätt när han han åkt till affären.. antingen glömmer han nåt eller så köper han fel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0