torsdag

är helt slut efter en förmiddag på öppna förskolan! linus va vaken nästan hela tiden vi va där så det va fullt upp =)
hannes springer ju runt som en tok och större delen va tiden klättra han i rutschkanan.. är livrädd för att han ska ramla ner eftersom han inte har förstått att man ska sitta ner när man åker, han försöker springa ner. samtidigt vill jag hålla koll på linus så ingen kastar nåt på honom när han sitter där i bilstolen. 
förut gick jag dit för att jag oxå tyckte att det va roligt, nu är det inte lika roligt längre eftersom jag inte hinner prata med folk som jag gjorde förut. men jag går dit för hannes skull, han måste ju få leka med sina kompisar =)

nu ligger både hannes och linus och sover så jag passar på att varva ner lite framför datorn. hade tänkt att vi skulle gå en promenad när dom vaknat men vi struntar nog i det, är inge roligt väder så vi stannar inne och leker ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0