torsdag

så va det torsdag igen.. gud va dagarna går fort!
igår va vi hemma hela dagen jag och pluttarna, tanken va att jag skulle storstäda men det blev inte riktigt så. hade tänkt att jag skulle städa köket och torka golvet när hannes sov middag men precis när han hade somnat vakna linus så jag satte mej med honom i soffan och kollade på tv ist =)
vid ett kom snälla sofie hit med en ram som jag har köpt av henne. köpte en likadan på hennes perfect home party för ett tag sen och nu ville jag ha en till. tyvärr så har den utgått ur sortimentet men jag hade sån tur att sofie hade en hemma som jag fick köpa =) det tackar vi för!

på kvällen fick vi besök av jenny, mickan, ia och annki. vi käka mat från dilan och prata en massa skit som vanligt :P
linus fick två jättesöta gossedjur av tjejerna =)

idag blev det inget besök på öppna förskolan, jag hade tid hos BM kl 10 så det passa inte riktigt.
fick leka här hemma ist och efter lunch gick vi en promenad med basse.
är så sjukt trött på denna förbannade snö och kyla! längtar till våren så man kan gå ut utan att behöva klä på sej en massa ytterkäder. allt blir så krångligt på vintern..

imorrn ska jag försöka lägga upp lite bilder. tar sån tid på den här datorn och den andra ligger i lådan så den orkar jag inte hämta just nu =)





Kommentarer
Postat av: Robban

Latoxe ;)

2011-02-18 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0