tisdag

som jag skrev i mitt senaste inlägg så blev hannes dålig i lördags. senare på kvällen vaknade han och var ledsen så jag tog med honom ner till vardagsrummet där han fick sitta i mitt knä och dricka lite saft. tog inte lång tid innan han kräktes ner både sej själv och mej. stackars lilla bullen =/
när vi försökte lägga honom igen kräktes han en gång till innan han lyckades somna.

morgonen efter vakna jag och hade ont i magen.. förstod direkt att det va magsjukan och det dröjde inte länge innan jag fick springa in på toaletten och kräkas.
sen kräktes jag hela dagen! låg däckad i soffan och orkade inte röra mej.. trodde nästan att jag skulle dö. kan inte komma ihåg att jag har varit så sjuk nångång..
som tur va gick det över senare på kvällen men på natten va det pelles tur att springa skytteltrafik till toaletten.
hannes kräktes en gång till natten mellan söndag och måndag men annars har han varit pigg.
tack och lov att linus har klarat sej! (peppar peppar) va livrädd för att han skulle bli smittad..

nu hoppas jag att detta är över och att alla är ordentligt friska för det här är bland det värsta jag har varit med om!
har lite ont i magen men jag hoppas det beror på att jag inte har ätit så mycke dom senaste dagarna.

imorrn ska pelle jobba så nu får jag och bullarna klara oss själva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0