onsdag

idag började vi dagen med att handla på kronhallen, väldigt lite folk där eftersom vi va där så tidigt. brukar ju alltid va fullt med folk annars så det va skönt att handla utan att känna sej stressad för en gångs skull =)
när vi kom hem sov linus fortfarande så jag och hannes plockade in alla varor sen passa vi på att rita lite.



hade tänkt att linus skulle vakna så att jag kunde ge honom mat och sen göra lunch till hannes men han va tydligen väldigt trött så jag gav hannes mat och sen la jag honom så han fick sova middag.
fick tom äta mat själv innan lilla plutten vaknade och va hungrig. när han ätit klart myste vi lite i soffan och sen låg han en stund i sitt babygym och skrattade åt katten jansson =)



när hannes vakna fick han en banan och sen tog vi med basse ut på en promenad. när vi kom hem sov linus så skönt i vagnen så vi stanna kvar ute och lekte en stund.









när vi kom in va det dags för lite mellanmål. gav hannes ett rån och sen bredde jag en hård smörgås med kalles randiga åt mej. utan att tänka mej för slickade jag av kniven efteråt.. såg att hannes tittade på mej och sen började han skrika och peka på kniven. tillslut gav jag den till honom eftersom han blev helt vansinnig när han inte fick den.. han tog kniven, "bredde" med den på sitt rån, stoppade den i munnen och sa nam! så satt han en bra stund, "bredde" på rånet och stoppa kniven i munnen :P inte det bästa att lära honom kanske..

när pelle kom hem laga vi pizzafisk, mums! efter maten fick hannes och linus bada och sen satt vi i soffan alla fyra och kollade på tv tills hannes skulle lägga sej =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0