måndag

sitter och tittar på mitt favoritprogram familjen annorlunda och tänkte jag skulle passa på att blogga lite i pausen.

i natt sov vi alla fyra i samma sovrum, det gjorde vi natten till igår oxå :P
hannes vaknar ju alltid på natten så nu har vi tagit in honom till våran säng eftersom linus sover i sin egen säng, än så längre iaf. tror inte det dröjer innan vi delar säng alla fyra :P så mysigt så!

när vi gjort oss klara imorse gick vi en promenad till öppna förskolan, annars har vi inte gjort så mycke idag förutom att städa och rensat bland kläder. vet inte riktigt vad jag ska göra med alla kläder som linus har växt ur.. är en hel del =)

imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, blir väl en promenad och massa lek =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0