måndag

idag fick vi med oss mamma till öppna förskolan.. eller tanten som vi oxå kallar henne :P
hannes va inte riktigt lika vild idag som han brukar vara, han har lärt sej vart det finns kex och kakor så han va mer intresserad av att äta. han brukar bara få ett litet mellanmål när vi är där men idag mosa han i sej rån, pepparkaka och en banan =)

på eftermiddan kom syrran hit med sina frisörgrejer så nu är hannes fin i håret. han såg nästan ut som en tjej förut eftersom hans hår va så långt i nacken =)
han ser mycke äldret ut nu när han har en mer ordentlig frisyr, han är så fin min stora pojke!
trodde det skulle vara hopplöst att kippa honom men det gick faktiskt bra.. saft och en nougatboll fick honom att sitta still i några minuter =)

ska väl erkänna att jag har fuskat idag.. har varit sugen på kladdkaka så länge så idag baka jag faktiskt en. måste ju ha nåt gott när det är alla hjärtans dag ;) för att jag inte äta mer än en bit fick syrran ta med sej resterna hem!

Kommentarer
Postat av: "Tanten"

Ställ inte till så mina barnbarn kallar mig för m" tanten":) Då gråter jag :(

2011-02-14 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0