lördag

idag hade vi garageloppis hos pappa för att bli av med lite skräp, kom faktiskt mer folk än jag trodde.. blir ju inte så mycke pengar eftersom allt va så billigt för att vi skulle bli av med grejerna, men lite fick vi allt ihop =)
hannes var med och hjälpte till dom första två timmarna men sen blev han så trött så han fick åka hem till pelle och linus och sova middag.
pelle fick alltså klara sej själv med båda två några timmar.. det hade gått bra men han vill tydligen inte göra om det igen :P

lite senare på dagen kom brorsan och hans kompis bror hit och hälsa på en stund. när dom hade åkt va det dags för hannes att äta kvällsmat, blev korv och pommes.. en av hans favoriter =)
efter maten bada vi bebisarna och sen satt vi i soffan och kolla på barnprogram innan det va dags för hannes att sova.

förresten, vågen visa -0,9kg idag. det trodde jag faktiskt inte för den där jäkla magsjukan förstörde allt för några dagar! åt ju ingenting på två dagar och när jag väl blev sugen på mat igen så va jag sugen på precis allting! har inte ätit så mycke onyttigt men inte alls lika strikt efter GI som jag har gjort den senaste månaden. men nu jäklar är det ordning och reda som gäller om jag ska lyckas bli av med alla kilon.

sitter och kollar på melodifestivalen.. on my own är min favorit ikväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0