lördag

ingen sovmorgon idag heller, upp och hoppa kl sex som vanligt =)
när vi gjort oss iordning och ätit frukost gav vi oss ut på en långpromenad, gick först till pelles jobb och sen lyckades jag tvinga med mej pelle ner till stan. hannes behövde nya tröjor och det hittade jag på lindex, på rea faktiskt.. tre st för 179kr. perfekt!

när vi kom hem stanna jag och hannes kvar ute och kastade snöbollar på "garageporten", vilket han tyckte va väldigt roligt =) 
vid lunch åkte vi hem till pelles mamma för att äta lite mat. hon hade gjort lika god mat som alltid! undra om hon kan misslyckas i köket? jag tror inte det =) fick även med oss varsin matlåda hem som säkert skulle räcka till en hel familj. haha :P

nu sitter jag här med linus och kollar på melodifestivalen, hannes sover och pelle där uppe och kollar på nåt tråkigt faktaprogram.. säkert om valar eller krabbor (tråkmåns). och han klagar på melodifesitvalen :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0