fredag

första dagarna själv med hannes och linus är avklarade och vi har överlevt alla tre =) visst är det lite tufft ibland men det går!
idag jobba pelle bara till lunch sen har vi varit hos pappa och rensat igen. är helt sjukt hur mycke grejer mina föräldrar har sparat! hela vinden var full med massa kartonger och det mesta är bara skräp. vet inte hur mycke vi har slängt, har nästan inte sparat några av mina gamla saker. tur att inte mamma fick bestämma vad som skulle sparas, då hade vi fått hyra ett antal förråd för att få plats med allt skräp :P







Kommentarer
Postat av: Mormor

Vänta du till du är 45...då har du nog sparat en del ;) Håller med dig.Helt sjukt vilka grejer man sparat!

2011-02-04 @ 23:17:23
Postat av: Maria

Hej!

Hittade din blogg via massa andra mammabloggar :)

Hur stor åldersskillnad har du på dina barn?

jag har 1,5 år mellan mina barn.

Min man har också nyligen börjat jobba och dagarna är rätt jobbiga såhär i början... Men mammor har klarat detta i alla år så vi klara det nog också ;)

2011-02-17 @ 21:34:49
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0