fredag

idag tog vi med oss mamma och morfar till storstaden degerfors =)
köpte ett par jeans till hannes och en body och två dreggellappar till linus på Lekerstugan. va egentligen ute efter tröjor till hannes men jag hitta ingen så det blev som sagt lite annat ist.
när vi shoppat klart fika vi på konditoriet vid torget, hannes mosa i sej festis och en hallonmuffins men jag tog faktiskt bara bubbelvatten. är ju vägning imorrn =)
morfar envisades med att bjuda på fikat och lämna ett bidrag till hannes byxor, och som inte det vore nog fick jag inte skjutsa hem honom heller utan han skulle gå från lasarettet :P
envis som få men vi tackar för fikat och bidraget =)

hannes va så trött så han somna i bilen när vi nästan va hemma. naturligtvis vakna han när vi kom hem så mamma gav honom mat när jag mata linus och sen försökte jag lägga honom men det ville han absolut inte.
när mamma skulle gå till jobbet följde vi med för jag trodde att han skulle somna i vagnen men det gjorde han inte heller. ibland blir det inte alls som jag har tänkt :P
stackarn har varit trött hela eftermiddan och kvart i sex orka han inte mer utan somna i pelles knä framför tvn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0