torsdag

va trött jag blir. vakna imorse och kunde knappt svälja, det kliade och brände i hela halsen. så jäkla typiskt nu när jag har börjat komma igång med träningen.
blev alltså ingen morgonpromenad och ingen löprunda. surt!
stackars hannes fick inte komma iväg till öppna förskolan heller så nu kommer han inte träffa sina kompisar på länge eftersom det är stängt nästa vecka pga sportlov.

ist har vi varit här hemma och tagit det lugnt. syrran kom hit och hälsade på så vi gick faktiskt ut i trädgården och lekte en stund, passade även på att rensa på altanen. tur att det finns ipren =)
ska väl erkänna att jag har mosat kladdkaka oxå (tack syrran :P) så morgondagens invägning kommer nog inte gå spec bra, känner mej svullen i hela magen =/

fick ett sms från saxin idag att bildkartan va färdig så pelle fick åka och hämta den efter jobbet. nu ska vi bara komma överrens om vilka bilder vi ska göra förstoringar på, vilket inte kommer bli lätt! vi har inte beställt hannes dopkort än så det kommer inte bli en billig historia. sjukt att det är så dyrt!

nu ska jag kolla klart på Lyxfällan och sen ska jag sova. håll tummarna för att jag inte blir sämre under natten, känns tyvärr som det =/




mina hjärtan, skulle inte klara mej en dag utan dom.
inte pelle heller såklart men han får inte va med på bild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0