tisdag

startade dagen med en morgonpromenad vid halv åtta.. är så skönt att komma ut tidigt, känner mej mycket piggare när vi kommer hem =)
nä vi kom hem lekte vi en stund och sen satt hannes i soffan och kollade på barnprogram så att jag hann dammsuga och slänga i en tvätt innan det va dags för lunch.
när bebisarna sov middag passade jag på att förbereda kvällsmaten som idag blev blomkålsgratäng, kycklingköttbullar och sallad med fetaost. eftersom hannes inte ska gå på nån gi-diet fick han potatis och sås till köttbullarna ist.

när linus vaknat gav jag honom mat och sen satt vi i soffan och hade myspys tills storebror vaknade.
vid två kom mamma och syrran hit så vi gick bort till en lekpark för att hannes skulle få leka av sej lite. tror han tyckte det va roligt =)
precis innan pelle kom hem från jobbet kom hans mamma hit med kläder till hannes som hon köpt på lindex, det tackar vi för =) när hon hade åkt gav jag mej ut på en liten löprunda.. sprang samma väg som förra gången, 4.2km och jag trodde att jag skulle dö! fy tusan va jobbigt det va, men nu är det gjort :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0