söndag

härligt väder idag! efter frukosten gjorde vi oss iordning och sen åkte vi ner till stan och gick korpenpromenaden. som vanligt kunde jag knappt en enda fråga =)
när vi kom hem förberedde jag kvällsmaten och sen åt vi lite lunch innan det va dags för hannes att sova middag. när han vaknade gick vi ut i trädgården och eldade upp massa kvistar. linus låg i vagnen och sov under tiden och hannes sprang runt och lekte med sina leksaker och hade picknick med saft, bulle och mariekex =)

lite senare på eftermiddagen gav jag mej ut på en liten springtur, har mätt upp en runda som är 4,2km. va helt slut när jag kom hem men det va faktiskt inte lika jobbigt som jag trodde.
nu ska jag försöka ge mej ut tre gånger i veckan.. tror jag behöver det! ska fortsätta med min lilla runda ett tag innan jag ger mej på längre sträckor. har en förmåga att överdriva det första jag gör men den här gången ska jag försöka ta det lugnt i början, annars kommer jag snart tröttna.

imorrn blir det ett besök på öppna förskolan som vanligt och på eftermiddagen blir det nog en långpromenad i det förhoppningsvis fina vädret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0