söndag

igår va det alltså den 16:e april vilket betyder att jag blev lite äldre och lite klokare =)
dagen spenderades här hemma med kalas för släkten.. hade bestämt mej för att jag faktiskt skulle få äta precis vad jag ville på min födelsedag så det slank ner en kärleksmums, paj med vaniljglass och en räkrulle. nam! :P ska väl erkänna att jag har fuskat idag oxå men jag orkar inte va duktig jämt.
nya tag imorrn! =)

idag är det söndag och som vanligt gick vi korpenpromenaden som idag startade vid Ica Maxi. syrran följde faktiskt med oxå, kors i taket att hon va vaken så tidigt =)
efter promenaden åkte vi hem och fixade lite lunch innan det va dags för hannes och linus att sova middag. när dom vaknade åkte vi till tivolit som va på nobel i helgen.
hannes sprang runt som en galning bland alla karuseller! han fick åka en sån där barnkarusell med hästar som åker runt runt i lagom fart :P stod såklart med och höll i honom hela tiden. när åkturen va slut ville han inte lämna hästen, han ville stanna kvar och åka igen.. =)
självklart fick han köpa en ballong oxå, det måste man ju göra när man är på tivoli. han valde ett blått flygplan som han stolt vandrade omkring med ;)
det spelades väldigt hög musik vid några av karusellerna så han passade även på att visa upp sina danskunskaper =) han är så duktig, mitt lilla hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0